divendres, 11 de novembre del 2016

Any 11, Nº 3, novembre de 2016

30 novembre: ELECCIONS
AL CONSELL ESCOLAR

D’acord amb la normativa de funcionament democràtic del centre i la convocatòria realitzada pel Departament d’Ensenyament, us informem que es procedirà a la renovació de representants dels diferents sectors al Consell Escolar

Us recordem que el Consell Escolar està format per: 
President
Secretari
      Cap d’Estudis
     Representants dels diferents sectors:

Pares i mares
Alumnat
Professorat
Personal d’administració i serveis
Personal complementari d’Educació Especial
Ajuntament de Montornès
Associació de pares i mares del centre


Concretament, al nostre centre enguany li correspon renovar els següents càrrecs:

SECTOR
VACANTS
Representants dels pares
1
Representants del professorat
4
Representants de l’alumnat
2

A continuació us detallem el calendari i altres aspectes organitzatius i de participació.




Calendari previst de renovació de càrrecs del Consell Escolar:

Data
Procés electoral renovació Consell Escolar INS Marta Mata
7 de novembre
Publicació dels censos electorals.
Publicació de vacants, forma i termini de presentació de candidatures
8 de novembre
Inici del termini per presentar reclamacions als cens electoral.
Sol·licitud a l’Ajuntament i AMPA de la designació del seu representant.
11 de novembre
Sorteig per designar els vocals de les meses electorals.
16 de novembre
Fi del termini de presentació de reclamacions.
16 de novembre
Constitució de les meses electorals.
Resolució de les reclamacions dels censos electorals.
Aprovació definitiva dels censos electorals.
17 de novembre
Últim dia per presentar candidatures
18 de novembre
Publicació de les candidatures
24 de novembre
Últim dia per presentar sol·licituds per actuar de supervisor del sector de pares/mares de l’alumnat.
30 de novembre
Jornada de votació sector pares i mares / PAS i Professorat
2 de  desembre
Jornada de votació alumnat /
21 de desembre
Constitució del Consell Escolar amb incorporació dels nous membres

Presentació de candidatures al sector pares i mares:

Si com a pare o mare d’un alumne us voleu presentar de candidat al Consell Escolar, haureu de posar-vos en contacte amb el Secretari de l’Institut, Sr. Andreu Montañés, i haureu d’omplir un full amb les vostres dades. El darrer dia per presentar candidatures serà el 17 de novembre.

Votacions del sector pares i mares:

Es podrà votar durant tot el dia 30 de novembre entre les 8 del matí i les 6 de la tarda a l’institut.

Per afavorir la màxima participació, per totes aquelles persones que tinguin dificultats per desplaçar-se al centre el dia de votació, també es podrà votar per “carta en mà” el 29  i 30  de novembre, seguint un procediment específic.


Aquest vot quedarà custodiat pel Secretari del centre i  s’obrirà per a la seva incorporació al recompte, el dia 30 al tancament de la mesa electoral. Totes les famílies rebreu informació a part sobre aquesta manera de facilitar la votació, concretament es lliurarà un sobre als vostres fills amb la informació i documentació,  el dia 25 de novembre.

  AVALUACIÓ 0

Divendres 11 de novembre es publica al GESTIN l’informe de l’avaluació 0 o inicial. A la pantalla del programa, us apareixerà una pestanya que diu “Seguiment acadèmic”. Enguany també es lliurarà en format paper que haureu de retornar signat els pares.

Aquest informe és de seguiment, només és qualitatiu i orientatiu, per tant no correspon al butlletí oficial de Notes que es lliurarà els propers dies 21 i 22 de desembre en relació al primer trimestre.


PROGRAMA SALUT I ESCOLA

A partir del 2 de novembre ha tornat a començar el programa “Salut i Escola”, que consisteix en què una infermera del CAP de Montornès es desplaci un dia a la setmana per tenir consulta amb aquells alumnes que ho desitgin i sempre de manera confidencial. Es tracta d’un espai d’orientació individual on es pot consultar qualsevol tema personal respecte la salut. El tracte és totalment privat i, com hem dit, confidencial. Enguany ja s’ha fet la presentació a les tutories.

INFERMERA: Sandra Reyes  

HORARI:
DIMECRES DE 10:45 A 11:15 (visita espontània individual/grupal)
DIMECRES DE 11:15 A 11:45 (visita individual amb CITA PRÈVIA sol·licitada)

REUNIÓ PARES ALUMNES APUNTATS AL VIATGE D’ANGLÈS DE 3R

El proper dia 16 de novembre a les 18 hores es farà la reunió específica amb les famílies interessades en el viatge d’Anglès de 3r.

Recordem que aquest viatge té per finalitat estimular a l’alumnat amb alt rendiment, per tant han de complir les condicions necessàries. Properament sortirà la llista definitiva. Enguany hi ha previst alguns canvis respecte l’agència de viatges, en funció de l’experiència dels darrers anys.


     ELECCIONS DE DELEGATS I DELEGADES
El divendres dia 7 de novembre s’han fet les eleccions de delegats de classe. Hem de felicitar a tots els alumnes que han presentat candidatura i als que han estat escollits. La democràcia s’aprèn des de petit. Ara, properament, el dia 7 de desembre, els alumnes tornaran a tenir eleccions, però aquesta vegada per triar els representants del seu sector al Consell Escolar del Centre.



LOTERIA AMPA:  59.363

Com altres anys, l’AMPA posa a la venda participacions d’un número de la Loteria de Nadal. Concretament, és el  59.363 . Les paperetes són de 2€  i es juga 1,5 €.  Es poden comprar tots els dimecres a la tarda al local de l’AMPA.

Any 11, Nº 2, octubre de 2016

REUNIONS DE TUTORIA PER GRUPS - CLASSE  
  
Durant el mes d’octubre es faran les reunions de tutoria de grup amb els pares. En aquestes reunions es lliurarà als pares nous o que no en tinguin per algun motiu, la contrasenya per accedir al programa de seguiment tutorial GESTIN. 

Tingueu en compte aquestes dates:

1r i 2n ESO, 19 d'octubre a les 18,00 hores

3r i 4t ESO,  26 d'octubre a les 18,00 hores


Per als pares d'alumnat de la USEE es farà una reunió informativa prèvia, els mateixos dies, però a les 17,00 hores (1r i 2n dia 19;  3r i 4t dia 26)  i després enllaçaran amb la reunió tutorial del grup classe corresponent.

A les famílies noves que encara no tenen el password per accedir al programa tutorial GESTIN, se’ls lliurarà en aquesta reunió.


HORARI DE SECRETARIA (ADMINISTRATIVA)

Per qualsevol gestió amb l’administrativa del centre, cal que tingueu en compte l’horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 11:30 a 13:30. Si us plau, tingueu-ho en compte tant les famílies com l’alumnat,  abans de fer qualsevol gestió o trucada telefònica, atès que fora d’aquest horari no us podrà atendre.




OBERTURA DE L’AULA CAFETERIA I EL RESTAURANT PEDAGÒGIC EL MOLÍ


Des del dia 3 d’octubre ja funciona a les hores del pati l’aula cafeteria/cantina oberta a l’alumnat. Els alumnes hi poden comprar begudes no alcohòliques i sucs naturals, també entrepans i pastes. El preu d’un tiquet és de 0,80€ i serveix per mig entrepà o per una beguda. Un entrepà sencer surt per 1,60 €. 

A partir del dia 6 d’octubre ha tornat a obrir el Restaurant de pràctiques de El Molí al públic en general. Concretament, de dimarts a divendres i els dilluns estarà tancat. 

Us animem a venir algun dia i comprovar l'esforç del nostre alumnat i professorat dels cicles de Cuina i Restauració. Tingueu present aquesta informació:  
          
·         L'horari d'admissió de clients és de 13:00 a 15:15 hores de dimarts a divendres. 

·         Els dimarts i dimecres es fa un menú bufet, plats de mercat, al preu de 12€ .

·         Els dijous i divendres hi ha  menú degustació. Aquest menú degustació pot ser complert (17€) o reduït (12€).

Les reserves només es poden fer  telefònicament al telèfon del Restaurant el Molí.
 608561862 
(Al telèfon de l’institut no es fan reserves).


VISITA D’ALUMNES FRANCESOS
 A L’ESCOLA D’HOTELERIA

Juntament amb l’Escola Municipal d’Ensenyament de la Garriga, estem començant a organitzar la visita dels alumnes de l’institut francès de Libourne al nostre centre mentre facin l’estada a la Garriga. Aquest institut públic pertany a l’Academie Bordeaux.

El curs passat, les direccions respectives dels 2 instituts ens vam trobar per planificar i fer possible aquesta col·laboració, que aquest curs s’ha de materialitzar.

Es tracta d’alumnes francesos que estudien la branca de Restauració i que podran intercanviar experiència amb el nostre alumnat i faran pràctiques a l’Escola d’Hoteleria durant uns dies. Els alumnes del cicle de Restauració estudien Francès, a més de l’Anglès, i això els anirà molt bé per practicar amb els companys estudiants.

La previsió és que els alumnes francesos ens visitin entre finals de març i la primera setmana d’abril, abans de Setmana Santa.
VIATGE D’ESTUDIS A IRLANDA o ANGLATERRA DE 3r D’ESO

L’INS Marta Mata ofereix  la possibilitat de realitzar un viatge d’estudis a Irlanda o Anglaterra per viure una experiència d’immersió en anglès durant aproximadament una setmana.  

Es tracta d’una activitat restringida a una selecció d’alumnes que han de complir una sèrie de requisits, ja que aquesta activitat té la finalitat de premiar l’alumnat amb alt rendiment acadèmic, una actitud de treball continuat i bon comportament, a més d’un nivell bo d’anglès.

Els pares de 3r heu d’haver rebut un full que s’ha lliurat a classe, on s’informa d’aquest viatge i de les seves condicions per si fos del vostre interès.

Més endavant, en funció de les famílies interessades i sempre que els alumnes sol·licitants compleixin els requisits exigits, es farà una reunió específica per a l’alumnat seleccionat.  En aquesta reunió, les professores d’Anglès i la professora Coordinadora de 3r explicaran les condicions de l’experiència i les diferents ofertes i oscil·lació de preus, ja que depenem sobretot del preu dels vols d’avió, que van variant.


VIATGE DE FI DE CURS DE 4t D’ESO 

L’INS Marta Mata ofereix a tot l’alumnat de 4t la possibilitat de realitzar un viatge cultural de Fi de Curs i de l’ESO. Està programat de fer-lo del 10 al 16 de juny de 2017.

Durant el curs es fan diverses activitats per recollir fons i poder aconseguir diners per finançar part del cost. 

L’únic requisit és tenir una bona conducta, com a garantia que el comportament a l’estranger serà l’adequat.

Properament rebreu la convocatòria d’una reunió específica per als pares i mares d’alumnes de 4t on us explicaran com es preveu la seva organització per aquest curs. Es farà el mateix dia 26 d’octubre després de la reunió tutorial  (18 hores)  o sigui sobre les 19 hores.



ALUMNES PADRINS (PROJECTE DE TUTORIA ENTRE IGUALS)


Ja han començat les sessions del projecte de tutoria entre iguals entre  alumnes de 1r i de 3r d’ESO. 

Es tracta de facilitar la interacció entre companys utilitzant els recursos dels propis alumnes. Es proposen models de prevenció, d’actuació i resolució davant possibles conflictes en un pla d’igualtat. Ajuda, dóna seguretat i aporta estratègies d’empoderament als alumnes nous o més petits. Promou la solidaritat i l’empatia.

Primer de tot a la tutoria de 1r s’ha preparat un qüestionari amb una bateria de preguntes per als que seran els nous padrins de 3r. Preguntes tipus: A quina escola vas fer primària? Què és el que més t'agrada de l'institut? Com va ser el teu primer dia quan vas arribar a 1r? Coneixies molta gent? Quins consell em donaries?
A 3r, les tutores recorden que l’objectiu de l’activitat s’inclou en el marc de l’acollida dels alumnes de 1r i també es prepara un qüestionari per al moment de la trobada amb els més petits.

Els papers dels padrins, amb les descripcions i les preguntes, es recullen i es porten a les classes de 1r, llavors les tutores reparteixen les descripcions de cada padrí de 3r als apadrinats assignats de 1r, segons les parelles establertes prèviament a PAT per les tutores i les coordinadores. 

Després, es fa la trobada conjunta durant uns 20 minuts, es torna a classe i es fa una valoració. Hi ha un calendari previst de trobades entre padrins i apadrinats, però a l’hora del pati sempre pot ser un bon moment per anar-se veient i, si cal, ajudar. En properes trobades de padrins i apadrinats es parlarà de temes com les votacions dels delegats a l’Institut, idees per fer campanya electoral, tasques…

L’objectiu és que els alumnes més petits se sentin acollits pels més grans i s’adaptin als canvis que suposa el pas de l’escola a l’institut. Per als alumnes més grans també és un treball de maduresa i solidaritat. 

dilluns, 3 d’octubre del 2016

Any 11, Nº 1, setembre de 2016






FULL INFORMATIU

PER A LES FAMÍLIES

Any 11, Núm. 1                                          Curs 2016-17, setembre de 2016

  BON CURS 2016-17!

Benvinguts i benvingudes al nou curs! Com passa el temps! L’Institut Marta Mata continua creixent. Tots els grups d’ESO estan triplicats, la demanda ha estat altíssima a 1r d’ESO i tots els 3 grups plens sense vacants. Continuem amb 1,5 Unitats de suport d’EE i enguany passem de 2 a 4 grups de cicles formatius per completar i consolidar els 2 cicles que s’imparteixen a l’Escola d’Hoteleria del Vallès Oriental. Enguany, també acollim un grup del Pla de transició al treball.

Això significa més de 370 alumnes, més de 300 famílies i una 50ª de professionals entre professorat i personal no docent. Tots junts formem la comunitat educativa del Marta Mata. Tenim un projecte sòlid i treballem plegats per assolir una bona educació i formació per als joves de Montornès i d’altres pobles de la comarca.   

Donem la benvinguda a tothom i us desitgem un bon curs escolar, especialment als nous alumnes de Primer d’ESO que comencen a l’institut i als nous alumnes de Primer de Cicles de Formació Professional i del PTT.

Recordem que el FULL INFORMATIU va dirigit especialment a les famílies d’alumnat d’ESO. També a les famílies de cicles, si bé, com sabeu, molts alumnes d’aquesta etapa ja són majors d’edat i per tant, autònoms legalment, per això editem un full específic només per als cicles anomenat INFORMATIU CICLES.

Aquest full us ha d’arribar a través dels vostres fills/es. Ells són els responsables que realment us arribi a casa. Tot i això, també el podreu consultar al nostre Web. Bon curs a tothom!


BEQUES D’EDUCACIÓ ESPECIAL
Han sortit publicades les ajudes del MEC per alumnes amb Necessitats educatives especials

Les famílies han de fer la sol·licitud online al web del Departament d’Ensenyament o del Ministerio de Educación:

Una cop feta la sol·licitud, cal imprimir-la i portar-la al centre que farà la reeducació pedagògica perquè la signi. Després, quan la tinguin signada pel centre de reeducació pedagògica, cal presentar la documentació a la Secretaria de l'institut màxim el 29 de setembre, en horari de 9 a 12h.
Per més informació:
http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis-tramits/beques/

CALENDARI D’ORGANITZACIÓ DEL CURS 2016-17
A continuació, a les dues pàgines centrals, trobareu el calendari escolar per a tot el curs. D’aquesta manera podeu preveure i organitzar-vos. Us recomanem penjar-lo A CASA en un lloc de fàcil consulta.


CALENDARI ESCOLAR 2016-17       Institut Marta Mata

Dia
Setembre
 Octubre
Novembre
 Desembre
Gener
Dm.




1
Festa de Tots Sants




Dc.




2
Reunions ED  Avaluació 0




Dj.
1
11:30: Ex. recuperació


3

1



Dv.
2
8:00: Ex. recuperació


4

2



Ds.
3

1

5

3



D.
4

2

6

4

1

Dl.
5
9:00h:  Junta Avaluació 4t. 10:00h: Junta Avaluació 3r. . 11:00h.  Junta Avaluació 2n. . 12:00 h: Junta Avaluació 1r .
3

7
Avaluació contínua: inici treballs  de recuperació matèries pendents cursos anteriors
5

2

Dm.
6
13h: Publicació resultats promoció setembre
18:00 Reunió Inicial pares de 1r .
4

8

6
Festa de la Constitució
3

Dc.
7
Reclamacions exàmens

5
Reunions ED: ACI / PI
Lliurament programacions
9
Reunions ED

7
Reunions ED
Fi T1
4

Dj.
8
Recollir Fulls  tria MO de 1r de 9 a 10
Lliurament butlletins notes setembre ex alumnes 4t (de 9 a 11)
6

10

8
Festa de la Immaculada
5

Dv.
9
Llistes provisionals de grups classe i MO, a les 13:00
7

11

9
Festa Ll. disp Montornès

6

Ds.
10
Venda llibres AMPA
8

12

10

7

D.
11

9

13

11

8
Fi Vacances N
Dl
12
Inici curs alumnat ESO: 1r a les 9:00
Resta grups: 8:00
Tutoria inicial tots els grups, 1r lliurament deures estiu
10

14

12
Inici T2              Tancament Saga AV1
Avaluació Parcial 1

9

Dm.
13
10:00 Inici curs i presentació CFGM1  i recollir maletí i uniformes de 10 a 12

11

15

13
Avaluació Parcial 1
10

Dc.
14
Inici curs alumnat CFGM 1 i 2
Reunions ED
12
Festa Hispanitat
16
Reunions ED
14
Avaluació Parcial 1
11
Reunions ED
Reobertura Rest + Caf
Dj.
15

13

17

15
Observacions notes
12

Dv.
16

14

18

16
Darrer dia Rest
13

Ds.
17

15

19

17

14

D.
18

16

20

18

15

Dl
19
Festa Major
17

21

19
Impressió notes 
16
Sortida CFGM
Dm.
20

18

22

20
Festa solidària de Nadal
17

Dc.
21
Reunions ED
19
Reunions ED Reunions tutorials 1r i 2n
23
Reunions ED
21
Lliurament Notes T1 Entrevistes pares
18
Reunions ED
Dj.
22

20

24

22
Lliurament Notes T1 Entrevistes pares
Dinar Nadal Claustre
19

Dv.
23

21

25

23
Inici Vacances N
20

Ds.
24

22

26

24

21

D.
25

23

27

25

22

Dl
26

24

28

26

23

Dm
27

25

29
Festa local St. Sadurní
27

24

Dc.
28
Reunions ED
26
Reunions ED Reunions tutorials 3r i 4t
30
Reunions ED Obertura SAGA AV1
28

25
Reunions ED
Dj.
29

27



29

26

Dv.
30

28



30

27

Ds.


29



31

28

D.


30





29

Dl


31
Festa Ll. disp. Montornès 




30










31

Còmput

14DL

19DL

20DL

13DL  T1= 59 DL

17DL 
Tingueu en compte aquest calendari per a la vostra programació familiar.
Durant el mes d’octubre es faran les reunions de tutoria per grups classe, rebreu convocatòria específica.
Recordem a les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO, que són molt importants les proves de competències bàsiques. Cal esforçar-se des del primer dia i no perdre el ritme d’estudi.
Les dates de viatges i crèdits de síntesi responen a la previsió, però podrien tenir alguna alteració en funció de circumstàncies com el transport o altres.
Nota: Els exàmens de setembre del curs 2016-17 es faran els dies 1 i 4 de setembre de 2017.



Dia
Febrer
Març
 Abril

Maig

Juny
Dl.






1
Festa laboral 1 Maig


Dm.






2



Dc.
1
Tribunals AV CS 1r Reunions ED
1
Reunions ED



3
Reunions ED



Dj.
2

2



4

1

Dv.
3
Tribunals AV CS 1r
Fi 1r Quadrimestre MO
3
Obertura SAGA AV2


5

2
Fi classes CFGM
Ds.
4

4

1

6

3

D.
5

5

2

7

4

Dl
6
Inici 2n Quadrimestre MO 
6

3
CS 3r BCN  
8
Viatge AN 3r
5
Reunions ED
Avaluació Parcial 3
Exàmens i avaluació contínua
Dm.
7

7

4
CS 3r  Fira Guia’t

9
Viatge AN 3r
6
Reunions ED
Avaluació Parcial 3
Exàmens i avaluació contínua
Dc.
8
Reunions ED
8
Reunions ED

5
Reunions ED Fira Guia’t
CS 3r
10
Viatge AN 3r Reunions ED

7
Reunions ED
Avaluació Parcial 3
Exàmens i avaluació contínua
Dj.
9

9

6
Fira Guia’t
CS 3r
11
Viatge AN 3r
8
Exàmens i avaluació contínua
Dv.
10

10
Tancament SAGA AV2
7
Tribunals AV CS 3r
Lliurament notes 2n Trimestre
12
Viatge AN 3r
9
Exàmens i avaluació contínua
Obertura SAGA AV Final
Ds.
11

11

8
Inici Vacances SS
13

10
Viatge FC 4t
D.
12

12

9

14

11
Viatge FC 4t
Dl
13
Avaluació contínua: proves recuperació matèries pendents cursos anteriors
13
Avaluació Parcial 2
i matèries pendents cursos anteriors
10

15

12
Viatge FC 4t
Exàmens i avaluació contínua

Dm.
14
Proves CB 4t
14
Avaluació Parcial 2
i matèries pendents cursos anteriors

11

16

13
Viatge FC 4t
Exàmens i avaluació contínua

Dc.
15
Reunions ED
Proves CB 4t
15
Avaluació Parcial 2
i matèries pendents cursos anteriors

12

17
Reunions ED

14
Reunions ED
Exàmens i avaluació contínua
Viatge FC 4t
Dj.
16

16

13

18

15
Exàmens i avaluació contínua
Viatge FC 4t
Dv.
17

17
Fi T2

14

19
Sopar Orles CFGM
16
Tancament SAGA AV Final
Viatge FC 4t
Ds.
18

18

15

20

17

D.
19

19

16

21

18

Dl
20

20
Inici T3
17
Fi de Vacances SS
22
CS 2n a Esterri d’Àneu 1r grup
19
Festa Fi de curs

Dm.
21

21

18
Comença FCT CFGM
23
CS 2n E. d’Àneu 1r grup
20
Juntes d’avaluació final
89 DL
Dc.
22
Reunions ED

22

19
Reunions ED

24
Reunions ED CS 2n E. d’Àneu 1r grup Tribunals + retorn i 2n grup marxa
21
Juntes d’avaluació  final
Fi T3
Fi 2n Quadrimestre MO
Dj.
23

23

20

25
CS 2n  E. d’Àneu 2n grup
Sopar Solidari
22
Reunions ED

Dv.
24
Fi  període avaluació contínua: recuperació matèries pendents cursos anteriors
24

21
Celebració St. Jordi
26
CS 2n E. d’Àneu 2n grup Tribunals + retorn
Obertura SAGA AV3
Darrer dia Rest + Caf
23

Ds.
25

25

22

27

24

D.
26

26

23

28

25

Dl
27
Festa Ll. disp. Montornès
27
Sortida CFGM
24

29
Tribunals AV CS 1r
26
Lliurament notes
Entrevistes pares+ alumnes
Dm.
28
   Claustre

28

25

30
Tribunals AV CS 1r
27
Lliurament notes
Entrevistes pares+ alumnes
Dc.
29

29
Reunions ED
26
Reunions ED
31
Reunions ED
28

Dj.


30

27



29

Dv.


31

28



30




PROGRAMA DE GESTIÓ TUTORIAL
El programa GESTIN permet que els pares puguin consultar totes les incidències que hi pugui haver en relació a l’alumne/a  i fer un seguiment continuat del fill/a a través d’Internet. D’aquesta manera es pot treballar conjuntament amb el professorat tutor per millorar allò que calgui o consolidar allò que ja funcioni. És important que el consulteu periòdicament.

Els pares d’alumnat de 1r que encara no teniu el Password, el rebreu ben aviat. Un cop l’hàgiu rebut, si no us funcionés o tinguéssiu algun problema d’accés, adreceu-vos a Secretaria.

TUTORIES 2016-2017 ESO / CICLES
ESO
GRUP CLASSE
TUTOR/A
HORA VISITA
1r A
MARTA PRIOR
dll 9:50
1r B
YOLANDA VEGA
dm 11:45
1r C
ESTER VILA
dx 11:45
USEE 1r
ESTER CONESA
dj 12:40
2n A
Mª CARME TORREBEJANO
dl 8:55
2n B
ANNA LAGUNA
dm 9:50
2n C
RUTH IGLÉSIAS
dm 12:40
3r A
CONCHI ESPADA
dm 8:55
3r B
MARI FERNÁNDEZ
dll 9:50
3r C
ROSABEL ALDABO
dll 11:15
4rt A
GLÒRIA REYNER
dll 11:15
4rt B
Mª ÀNGELS SÀNCHEZ
dx 11:45
4rt C
HÉCTOR DE LUNA
dx 12:40
USEE 2n,3r,4t
DAVID MUÑOZ
dv 9:50
CFGM
GRUP CLASSE
TUTOR/A
HORA VISITA
1r Cuina
ALBERTO MARTÍNEZ
dll 12,45
2n Cuina
CARLES HERAS
dx 12:40
1r Restauració
MONTSERRAT FUSTÉ
dx 16:15
2n Restauració
ROSER VIRGILI
dm 17:00

COORDINADORS/ES  dels diferents nivells
 d’ESO i CICLES FORMATIUS
HORA VISITA
Coordinadora Equip Docent de 1r ESO
·         Marta Prior
·         dx 9:50
Coordinador Equip Docent de 2n ESO
·         Mercè Costa
·         dm 8:55
Coordinadora Equip Docent de 3r ESO
·         Marga Romartínez
·         dv 12:40
Coordinadora Equip Docent de 4t ESO
·         Montse Morcillo
·         dv 9:50
Coordinador CICLES FORMATIUS
·         Alberto Martínez
·         dx  16:00

EQUIP DE DIRECCIÓ
HORA VISITA
Cap d’Estudis
·         Núria Lecina
·         dv 11:15
Secretari
·         Andreu Montañés
·         dm 11:15
Coordinadora Pedagògica
·         Azahara Casas
·         dm 9:50
Director
·         Ramon Coma
·         dv 11:15

Recordeu: Cal demanar hora prèviament  per a qualsevol  visita o reunió. El mes d’octubre es faran les diferents reunions tutorials  per grups classe de l’ ESO.  Rebreu informació expressa més endavant.