dijous, 25 de juny del 2015

FULL INFORMATIU PER A LES FAMÍLIES, Any 9, Núm. 9. Final de curs 2014-15. juny/setembre 2015

COMENÇAMENT DE LES CLASSES
CURS 2015-2016


Benvolgudes famílies,

S’acaba un nou curs i ja hem de preveure l’inici del proper.

En aquest darrer Full us passem informació molt important. Hi trobareu el calendari de setembre que inclou les diferents activitats que han de fer els alumnes segons el curs que siguin o si els han quedat o no matèries pendents. Us demanem que el guardeu en lloc adient a fi de saber durant els primer dies de setembre que és el que ha de fer el vostre fill/a.

Data d’inici del curs 2015-16:

·        Alumnat de 1r d’ESO: Dia 14 de setembre, a les 9 del matí.
·         Alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO: Dia 14 de setembre, a les 8 del matí.
·         Alumnat de Cicles Formatius: Dia 15 de setembre, a les 10 del matí.

CALENDARI INICIAL  CURS 2015-2016



HORARIS d’EXÀMENS
 DE SETEMBRE

1 de setembre

A les 12 hores, es tornaran a penjar els horaris dels EXÀMENS de recuperació dels dies 2 i 3 de setembre.

EXÀMENS DE SETEMBRE


2 i 3 de setembre
Cal presentar-se a l’hora assignada a cada examen de matèria i arribar a l’hora. Màxima puntualitat.

2n DIA DE VENDA DE LLIBRES DE TEXT NOUS PER PART DE L’AMPA

5 de setembre

Dissabte, de 9 a 13 hores a l’Institut


LLISTES PROVISIONALS DE 1R D’ESO




7 de setembre

A partir de les 13 hores

REUNIÓ DE PARES d’alumnes nous de 1r ESO 2014-15

A les 18, 30 hores a l’Institut. Es lliura Full de tria de matèries específiques de 1r ESO.

LLISTES DE RESULTATS DELS EXÀMENS DE SETEMBRE

A partir de les 13 hores

RECLAMACIONS


8 setembre
Els alumnes, si s’escau, poden presentar una reclamació sobre alguna nota d’examen. De 9 a 10 del matí, a Secretaria.

RECOLLIDA FULLS DE TRIA DE MATÈRIES OPTATIVES ESPECÍFIQUES DE 1R ESO



9 de setembre



Els alumnes nous de 1r ESO han de portar a la Consergeria del centre el Full de tria signat pels pares, entre les 9 i les 10 del matí. Si algun tingués encara algun dubte, podrà consultar als tutors de primer, que els atendran de 9 a 10 del matí.
LLIURAMENT BUTLLETINS NOTES SETEMBRE ALS EXALUMNES DE 4T.
De 9 a 11 a Administració

LLISTES DE GRUPS-CLASSE DE 2N, 3R i 4T.
LLISTES DE MATÈRIES ESPECÍFIQUES DE 2N, 3R i 4T .


10 de setembre

A partir de les 12 hores
INICI DE CURS
ACOLLIDA, PRESENTACIÓ DEL CURS I DE TUTORS ALS NOUS ALUMNES DE TOTS ELS CURSOS.

Primer ESO: a les 9 del matí

Resta de cursos: HORARI NORMAL DE 8 A 14,30



14 de setembre
El alumnes de 1r han de venir a l’Institut de 9 a 14,30 del matí.  A més de la presentació del curs, faran un EXAMEN de nivell. Han de portar els deures de Primària (si és el cas). L’endemà ja vindran a les 8 del matí com tota la resta d’alumnat.

Els alumnes de 2n, 3r i 4t han de venir a les 8, portar els deures d’estiu (si és el cas) i lliurar-los al tutor.  Es lliuraran els butlletins de notes de recuperació.



LLISTA DE LLIBRES PER CURSOS

Els tutors donaran a cada alumne,  el mateix dia de lliurament de notes, la llista de llibres que el vostre fill/a necessitarà per al curs vinent, inclòs els que seran gratuïts per a les famílies, gràcies al Projecte cooperatiu per a la reutilització de llibres.

Lògicament, si té assignatures pendents de recuperació, aquesta llista està condicionada a la superació, per part de l’alumne, del curs actual. 

VENDA DE LLIBRES PER PART DE L’AMPA

Com cada any, els  dissabtes  4  de juliol i  5 de setembre de 2015, de 9.00h a 13.00h a l´Institut, l’AMPA del nostre centre té disposada la venda de llibres de text nous  per a les famílies que ho desitgin amb importants descomptes, però cal ser soci de L’AMPA (20€).

Atenció! Si teniu previst comprar-los el dia 5 de setembre, és imprescindible que els encarregueu igualment a l’AMPA el dia 4 de juliol fent una paga i senyal.


Recordeu: Dies de venda de llibres nous per part de l’AMPA:

4 de juliol i  5 de setembre de 9 a 13 hores, a l’Institut.

Si algun alumne el dia 5 de setembre no sap si passarà de curs per estar pendent dels resultats dels exàmens,  igualment els dies posteriors podrà encarregar els llibres a l’AMPA.

IMPRESCINDIBLE: Portar el Full de llibres que el professor us hagi donat per al vostre fill o filla en concret. No sempre tots els alumnes tenen els mateixos llibres.

TRANSPORT ESCOLAR

Si viviu a Montornès Nord i heu demanat el servei de Transport Escolar heu de saber que funcionarà a partir del dia 14 de setembre inclòs. Si el vostre fill de 1r d’ESO ve el primer dia amb el transport a primera hora, es podrà esperar al hall de l’institut fins les 9.

INFORMACIÓ SOBRE LA QUOTA DE MATERIAL

Cal que tingueu present que heu de fer el pagament de la quota anual.  Podeu  triar entre:
  1. Domiciliació bancària (signant l'autorització lliurada a Secretaria). Es domiciliaran 2 rebuts, un al juliol i l'altre al novembre, si heu marcat aquesta opció al Full de confirmació de plaça.
  2. Ingrés al banc de la totalitat de la quota fins el 10 de juliol. Número codi IBAN BBVA: ES73.0182.9728.19.0200090951
La quota pel curs 2015-16  és de 135 € per a tots els nivells.


Aquesta quota, aprovada pel Consell Escolar, inclou les activitats i sortides, el material didàctic i el material comú. No inclou el Crèdit de síntesi de 2n i 3r. 


PROPER TERMINI PER DEMANAR BEQUES NEE

Us informem que properament ha de sortir publicada al DOGC l'Ordre per la qual es convoquen ajuts per alumnes amb necessitats educatives especials, d'educació primària i d'educació secundària obligatòria, escolaritzats en centres sostinguts amb fons públics. En el moment de tancar aquest full informatiu encara no disposem de la informació exacta.

Les famílies noves de primer heu de fer la sol·licitud i presentar tota la documentació a la Secretaria de l’institut on es matricula el vostre fill per al curs vinent, en aquest cas el nostre.

El termini de presentació de sol·licituds  no ha sortit encara.  Haureu d’estar al cas.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS PER AL CURS 2015-16

El centre, l’AMPA, l’Associació Esportiva de l’Institut i l’Ajuntament treballem junts per oferir diferents activitats extraescolars. En aquests moments no us podem dir com quedarà l’oferta. Al seu moment ja sereu informats de les activitats que es puguin oferir.


Bones vacances!

El temps passa volant i, sense pràcticament adonar-nos-en, ja hem arribat a un altre final de curs. S’han dut a terme moltes activitats acadèmiques al centre i entre altres, podem destacar, el premi VideoMAT, que ens ha lliurat la Societat Catalana de Matemàtiques, de l’Institut d’Estudis Catalans, però també altres com l’aportació del nostre centre a la Jornada de reflexió sobre la lectura, amb una aportació que ha estat molt ben acollida com a bones pràctiques i per la qual hem rebut la felicitació expressa de la Direcció dels Serveis Territorials.

També ha estat un any, com sempre,  amb els conflictes propis que genera l’etapa adolescent i els canvis que es posen de manifest en aquesta edat. Juntament amb els canvis que està fent la nostra societat, com per exemple, l’impacte de les noves tecnologies en els joves; però els hem anat afrontant. Alguns alumnes de 4t que han anat a Itàlia, comentaven que durant aquests dies del viatge, pel fet de no tenir connexió permanent a internet, han conviscut i parlat més entre ells, i que els havia anat molt bé estar desconnectats de la xarxa tot el dia. Són comentaris que ens han de fer reflexionar com a societat. 

L’altra novetat ha estat l’inici de la formació professional, que després de l’èxit de preinscripcions ja està garantit que començarà el curs vinent i que és una gran notícia per Montornès i per tota la comarca. I finalment, el curs vinent també tindrem un grup més d’ESO, triplicant tots els nivells oficialment.

Tot això ens encoratja per a continuar treballant per una bona educació pública a Montornès. És el fruit del treball conjuntat de  la comunitat educativa de Montornès del Vallès incloent famílies, professorat i institucions. I a més, el curs vinent fem 10 anys! 

No oblidarem especialment els alumnes que ens deixen per haver acabat l’etapa secundària. Estem orgullosos de tots i sabem que continuaran avançant en el seu camí formatiu, com a estudiants i sobretot com a persones.

Tampoc oblidarem a alguns professors i professores que pel concurs de trasllats hauran d’anar a un altre institut i, per tant, ens deixaran. Agraïm a tothom, professorat, pares, AMPA, alumnes, personal d’administració i serveis, tècnics municipals, etc. la feina realitzada. 

La resta, esperem veure’ns altre cop al setembre, amb energia renovada per afrontar un nou curs  i els nous reptes que vindran. Hi ha d’haver temps per tot, per treballar i per descansar. Us desitgem molt bones vacances!

L’Equip Directiu i el Claustre de professorat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada