dimarts, 18 de juny del 2013

FULL INFORMATIU Any 7 Nº 9 Final de Curs 2012-13





COMENÇAMENT DE LES CLASSES
CURS 2013-2014

Benvolgudes famílies,

S’acaba un nou curs i ja hem de preveure l’inici del proper.

En aquest darrer Full us passem informació molt important. Hi trobareu el calendari de setembre que inclou les diferents activitats que han de fer els alumnes segons el curs que siguin o si els han quedat o no matèries pendents. Us demanem que el guardeu en lloc adient a fi de saber durant els primer dies de setembre que és el que ha de fer el vostre fill/a.

Pel que fa a l’EDIFICI NOU, ja us vam informar en el número anterior que:

·         El curs començarà a l’edifici actual el dia 13 de setembre (vegeu calendari a l’interior).

·         Es planificarà el trasllat al nou edifici quan quedi concretat l’acabament de les obres.

Un cop l’empresa adjudicatària hagi fet el lliurament oficial de l’obra a l’Ajuntament de Montornès i el Departament d’Ensenyament en faci la recepció.

·         S’informarà àmpliament de les dates de trasllat.

En principi totes les previsions ens porten a pensar que el trasllat al nou edifici es podrà fer el mes d’octubre. Al seu moment us informarem.




CALENDARI SETEMBRE 2013

HORARIS d’EXÀMENS
 DE SETEMBRE

2 de setembre

Es penjaran els horaris dels EXÀMENS de recuperació dels dies 4 i 5 de setembre

EXÀMENS DE SETEMBRE


4 i 5 de setembre
Cal presentar-se a l’hora assignada a cada examen de matèria i arribar a l’hora. Màxima puntualitat.

LLISTES PROVISIONALS DE 1R D’ESO




5 de setembre

A partir de les 13 hores, al taulell d’anuncis del porxo principal

REUNIÓ DE PARES d’alumnes nous de 1r ESO 2013-14


A les 18, 30 hores a l’Institut. Es lliura Full de tria de matèries optatives de 1r ESO.

Recollida Fulls de tria de matèries optatives de 1r ESO



6 de setembre


Els alumnes nous de 1r ESO han de portar a la Consergeria del centre el Full de tria signat pels pares, entre les 9 i les 11 del matí. Si algun tingués encara algun dubte, podrà consultar als tutors de primer, que els atendran de 9 a 10 del matí.

LLISTES DE RESULTATS DELS EXÀMENS DE SETEMBRE
A partir de les 13 hores, al taulell d’anuncis del porxo principal


2n dia de VENDA DE LLIBRES DE TEXT NOUS per part de l’AMPA

7 de setembre

Dissabte, de 9 a 13 hores a l’Institut


RECLAMACIONS


9 setembre
Els alumnes, si s’escau, poden presentar una reclamació sobre alguna nota d’examen. De 9 a 10 del matí, a Secretaria.

LLISTES DE GRUPS-CLASSE DE 2N, 3R i 4T.
LLISTES DE MATÈRIES OPTATIVES DE TOTS ELS GRUPS.







12 de setembre

A partir de les 10 hores, al taulell d’anuncis del porxo principal
LLIURAMENT BUTLLETINS NOTES SETEMBRE ALS EXALUMNES DE 4T.
De 9 a 11 a Administració
INICI DE CURS
ACOLLIDA, PRESENTACIÓ DEL CURS I DE TUTORS ALS NOUS ALUMNES DE TOTS ELS CURSOS


13 de setembre
El nous alumnes de 1r han de venir a l’Institut de 9 a 12 del matí. A més de la presentació del curs, faran un EXÀMEN de nivell. Han de portar els deures de Primària (si és el cas).

Els alumnes de 2n, 3r i 4t han de venir de
 9 ,30 a 11 del matí. Han de portar els deures d’estiu i lliurar-los al tutor.  Es lliuraran els butlletins de notes de recuperació.

Inici de L’HORARI HABITUAL.
Primer dia de TRANSPORT ESCOLAR ORDINARI

17  de setembre
(16 setembre és Festa Major)

Horari normal: inici de les classes de les 8 del matí a 14,30.

LLISTA DE LLIBRES PER CURSOS

Els tutors donaran a cada alumne,  el mateix dia de lliurament de notes, la llista de llibres que el vostre fill/a necessitarà per al curs vinent, inclòs els que seran gratuïts per a les famílies, gràcies al Projecte cooperatiu per a la reutilització de llibres.

Lògicament, si té assignatures pendents de recuperació, aquesta llista està condicionada a la superació, per part de l’alumne, del curs actual. 


VENDA DE LLIBRES PER PART DE L’AMPA

Com cada any, l’AMPA té previst realitzar la venda de llibres i materials  del curs 2013-14, a l’Institut, per aconseguir millors preus.

Dies de venda de llibres nous per part de l’AMPA:

6 de juliol i  7 de setembre de 9 a 13 hores, a l’Institut.

IMPRESCINDIBLE: Portar el Full de llibres que el professor us hagi donat per al vostre fill o filla en concret. No sempre tots els alumnes tenen els mateixos llibres.

Si alguna família vol aprofitar algun d’aquests dos dies per intercanviar llibres usats ho pot fer durant aquest mateix horari. La fira d’intercanvi no es farà com altres anys perquè s’ha anat comprovant que les famílies ja es posaven d’acord per compte propi i l’assistència era molt baixa per aquest motiu.  


TRANSPORT ESCOLAR


Com cada any, hi haurà transport escolar per a alumnat que viu a Montornès Nord. Si heu demanat el servei de Transport Escolar pel vostre fill/a, aquest haurà de seguir l’horari de la parada que correspongui. El primer dia que hi haurà transport serà el 17 de setembre amb l’horari habitual.


AMPLIACIÓ DE GRUPS DE 3r PER AL CURS 2013-14

Nota informativa per a les famílies dels alumnes dels actuals grups de 2n ESO: Us informem que estem  treballant  en  la futura reorganització dels grups de 3r per al proper curs. És possible que el curs vinent les matèries optatives quedin incorporades en la resta de matèries comunes degut al fet de voler crear 3 grups en aquest nivell. El dia 12 de setembre podreu consultar  les llistes dels grups al taulell d’anuncis del centre.


INFORMACIÓ SOBRE LA QUOTA DE MATERIAL

Cal que tingueu present que heu de fer el pagament de la quota anual.  Podeu  triar entre:
- Domiciliació bancària (signant l'autorització lliurada a Secretaria). Es domiciliaran 2 rebuts, un al juliol i l'altre al novembre.
- Ingrés al banc de la totalitat de la quota durant el mes de juny. Tot i que el nº de compte bancari d'UNNIM continua operatiu, us recomanem utilitzar el nou número BBVA: 0182.9728.19.0200090951 (Ingressar a   l’ oficina de la Rambla Sant Sadurní, 2)
La quota pel curs 2013-14  segons cada nivell i activitats és:
·         Primer ESO: 149€ ;  Segon ESO: 146€; Tercer ESO: 140€; Quart  ESO: 138€

Es pot fraccionar en dos pagaments. Aquesta quota, aprovada pel Consell Escolar, inclou les activitats i sortides, el material didàctic i el material comú. No inclou el Crèdit de síntesi de 2n i 3r. Us lliuraran a Secretaria el corresponent Full de domiciliació.
Bones vacances!
Fa temps que somniàvem de  tenir d’una vegada l’institut nou. Ara això ja s’està fent realitat.  Ara la construcció l’estem veient créixer des de fa uns mesos. A més, hem pogut participar i fer aportacions des de la comunitat educativa . Una delegació del Consell Escolar ha pogut visitar les obres directament. També s’ha organitzat una visita oberta al professorat del centre i una per als alumnes delegats i delegades, com a reconeixement a la seva feina de representació.

S’acaba, doncs,  un període d’ubicació provisional, que ha durat massa, però estem entrant en un altre en el que disposarem d’un edifici digne, gran i espaiós, que a més està situat en un lloc privilegiat.

A les enquestes de valoració que fem cada any, hem obtingut   notes de mitjana per damunt de notable en tots els sectors, famílies, professorat i alumnat. Les famílies han donat un 8,28 sobre 10 en la valoració general de satisfacció. S’estimen i valoren el centre. Els alumnes i el professorat també. A més,  enguany hem obtingut  l’ampliació per part del Departament  d’un grup més de Primer, reconeixent la demanda de places. El Claustre i la direcció del centre, agraïm que es valori l’esforç del professorat per tirar endavant una oferta pública de qualitat amb unes condicions que fàcils no són, com també valorem l’actitud educativa,  i compromesa amb  el repte del que suposa educar adolescents, de la gran majoria de les famílies.

Tot això ens encoratja per a continuar treballant per una bona educació pública a Montornès. És el fruit del treball conjuntat de  la comunitat educativa del Marta Mata: El Consell Escolar, l’Ampa, el Claustre de professorat , l’Equip Directiu  i tota la resta d’entitats amb les quals compartim moltes coses i col·laborem (Ajuntament, Escoles de Primària,  Institut Vinyes Velles, PTT, empreses del municipi, Can Sala, Xarxa de Competències Bàsiques de Catalunya, Universitats de formació del professorat, Centre de Recursos Pedagògics, Centre d’Educació Especial Can Vila, etc.).

No oblidarem especialment els alumnes que ens deixen per haver acabat l’etapa secundària i  el professorat que aquest curs, per motius del concurs de trasllats  marxarà a una nova destinació. Els agraïm el treball d’aquests anys i a tots els desitgem molta sort.

La resta, esperem veure’ns altre cop al setembre, amb energia renovada per afrontar un nou curs, el trasllat definitiu  i els nous reptes que vindran. Hi ha d’haver temps per tot, per treballar i per descansar. Us desitgem molt bones vacances!

L’Equip Directiu i el Claustre de professorat





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada